איך אני יודע מה הוא ה-BDI שלי

קרדיט קלין > מאמרים וכתבות > שיפור דירוג אשראי > איך אני יודע מה הוא ה-BDI שלי

חוק מאגר נתוני אשראי נכנס לתוקף עוד בשנת 2019, וכתוצאה מכך הגופים המלווים יכולים לדעת עליכם הכל- כמה הלוואות לקחתם, האם החזרתם את ההלוואות שלכם, האם חזרו לכם צ'קים וכמובן מה הוא סטטוס ה BDI שלכם.

BDI או בשמו העברי חיווי האשראי מציין בפני הבנקים איך התנהלתם מבחינה כלכלית – האם וכמה הלוואות לקחתם, האם החזרתם אותם בזמן, האם חזרו לכם צ'קים, האם חרגתם ממסגרת האשראי, האם חרגתם ממסגרת העובר ושב שלכם, האם הייתם בתהליך פשיטת רגל ועוד כל מיני גורמים שיעזרו לבנקים להבין האם הם יכולים לסמוך עליכם או לא.

 

אז איך אפשר לדעת מה ה-BDI שלך?

כל אזרח בעל חשבונות בנק רשאי להוציא עבורו דו"ח נתוני אשראי אשר בו מופיעים במקום אחד ומרוכז כלל ההתחייבויות הפיננסיות שלו והריביות אותן הוא משלם. כך למשל הדו"ח יכלול מידע על הלוואות של הלקוח, מסגרות אשראי, עסקאות להן הוא ערב, פעילויות של צ'קים והוראות קבע וכדומה.

עם זאת על אף הנתונים החיוביים שהדו"ח מכיל כך גם יתלוו אליו נתונים שליליים (במידה והיו כאלו), כמו: פיגורים בעסקאות, תיקים פתוחים ו/או סגורים בהוצאה לפועל, הוראות קבע וצ'קים שחזרו, פשיטות רגל וכל נתון אחר ולא המזערי ביותר העלול להעיד על אי עמידה בפירעון התשלומים אליהם התחייב הלקוח כאשר כלל אלו עלולים לגרום לסירוב במתן הלוואות, משכנתאות ואשראי.

 

איך אפשר לנקות BDI?

תהליך ניקוי הBDI השלילי הוא לא פשוט ומורכב מהרבה הליכים פיננסים, בירוקרטיים ומשפטיים. על מנת למחוק את הנתונים השליליים יש להגיש בקשות לתיקון מידע למקור אליו אנחנו מעוניינים לערער. עם זאת, יש צורה נהוגה לביצוע- אשר חייבת להיות מנוסחת בנוסח משפטי המקובל על בנק ישראל.

 

כאן אנחנו נכנסים לתמונה!

בחברתנו עובד צוות מנוסה בעל ידע נרחב ומעמיק בתחום העוסק בכך שנים זה מכבר אשר ידע לעבור ביחד איתכם את התהליך בצורה הטובה עם ליווי אישי וצמוד לכל אורכו.

טיפלנו בכלל המקרים שיכולים להיות בביטול BDI שלילי, שכן זאת מלאכתנו בכל יום ולכן אנו יודעים לעשות זאת באופן המקצועי ביותר שאפשר.

מאחר ואנחנו יודעים כמה BDI שלילי יכול להיות מושלך לכל תחומי החיים אנו מתחייבים לבצע את השירות הכי טוב שאפשר עבור לקוחותינו מתוך דאגה אמיתית וכנה להם.

למידע נוסף וייעוץ חינם חייגו עכשיו: 03-3752244

איך אני יודע מה הוא ה-BDI שלי

רמי קוסטוקובסקי

רמי קוסטוקובסקי

מומחה בתחום הפיננסי מעל 12 שנה. מייסד ובעלים של חברת קרדיט קלין, החברה הגדולה והוותיקה בישראל בתחום ה-BDI ושיפור דירוג אשראי. עזרתי כבר למעל 20 אלף לקוחות לצאת לחופש כלכלי. ביניהם בעלי עסקים ואנשים פרטיים, בעזרת תכניות ליווי וסיוע של התנהלות כלכלית נכונה בשיטה מנצחת.

סגור לתגובות.

פתח צ'אט
פנו אלינו
שלום, מתעניין לגבי שיפור נתוני אשראי?