איך מבצעים בדיקת בי די אי ובדיקת דירוג אשראי

את המונח BDI שלא הרבה מכירים, מדובר במונח כלכלי המציג לבנק את ההתנהגות הכלכלית  שלכם בציון מספרי.

הציון מגלם בתוכו את ההתנהלות העבר שלכם – האם חזר לכם צ'ק, האם חרגתם ממסגרת האשראי, החזרתם הלוואה בפיגור ועוד.

אז איך נוכל לדעת אם ה-BDI שלנו חיובי או שלילי?

על מנת לבצע בדיקת בי די אי או בדיקת דירוג אשראי – עליכם לגשת לבנק ישראל ולהוציא משם דו"ח בשם דו"ח ריכוז נתונים, דו"ח זה מכיל עליכם את המידע הפיננסי החשוב אותו הם מקבלים ממאגר נתוני האשראי שלכם- שם רשום כל הפעולות הפיננסיות השליליות והחיוביות אותם ביצעתם.

אך גם מבלי להוציא דו"ח ריכוז נתונים תוכלו לדעת מה הוא מצב הבי די אי שלכם- במידה והבנק מסרב לתת לכם הלוואות, משכנתאות, מימון לרכב או כרטיסי אשראי- ניתן להגיד כמעט בצורה מוחלטת כי הBDI שלכם אדום וכי דירוג האשראי שלכם נמוך.

במצב כזה – תאלצו לחכות 7 שנים עד שהBDI השלילי שלכם והיסטוריית האשראי השלילית שלכם יתנקו. במהלך שבעת השנים האלו תאלצו להיזהר לא לחרוג המסגרות הקיימות ולא לבקש כרטיסי אשראי נוספים או מסגרות גבוהות יותר במטרה ולא לגרום לBDI שלכם להיות עוד יותר אדום.

אך, במידה ואינכם רוצים לחכות 7 שנים קיימת אופציה נוספת, יעילה יותר– ניקוי BDI שלילי.

בכדי להמיר את הBDI שלכם משלילי לחיובי ומאדום לירוק עליכם לעבור תהליך שנקרא תהליך מחיקת BDI- מחיקת היסטוריה שלילית.

תהליך זה ימחק את אירועי העבר החריגים שקרו ויחזיר אתכם לנקודת ההתחלה- תוכלו לקחת הלוואות, להוציא אשראי ולקבל מסגרת אשראי התחלתית – שם תוכלו לבנות עתיד כלכלי טוב יותר ובעזרת התנהלות כלכלית נכונה- יגדל וישתפר דירוג האשראי שלכם מסגרת האשראי שלכם רק תגדל והבנק יצבור בהיסטוריה שלכם עוד עבר חיובי- מה שיגדיל את דירוג האשראי שלכם ויגרום גם לריבית שאתם משלמים לפחות ולהצטמצם.

מחיקת BDI הינו תהליך בו מתבצע ריכוז של כל הנתונים שלכם- אנו מנפיקים לכם דו"ח אשראי וזאת באמצעות גישה למערכת נתוני האשראי ומבינים- מה גרם לBDI שלהם להפוך להיות אדום, לדירוג האשראי שלכם לרדת.

אנו בקרדיט קלין מתמחים בשיפור נתוני אשראי ובמחיקת BDI שלילי, ובעזרת ליווי של הצוות המשפטי שלנו, תוכלו לשפר את נתוני אשראי שלכם תוך 33 ימים!

למידע נוסף וייעוץ חינם חייגו עכשיו: 03-3752244

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
פנו אלינו
שלום, מתעניין לגבי שיפור נתוני אשראי?