מה הם נתוני אשראי שליליים

קרדיט קלין > מאמרים וכתבות > שיפור דירוג אשראי > מה הם נתוני אשראי שליליים

מאז שנת 2019 בו נכנס לתוקף מאגר נתוני האשראי של בנק ישראל שתכלית מאגר זה היא שיתוף נתוני האשראי של לקוחות פרטיים, להתנהלות הכלכלית שלכם ישנה משמעות גדולה יותר מבעבר. כאשר כל פעולה פיננסית אותה אתם מבצעים נרשמת ומתועדת במאגר נתוני האשראי של בנק ישראל.
כתוצאה מכך מערכת נתוני האשראי של בנק ישראל תקבע האם תוכלו לקבל הלוואה או משכנתא, מימון לרכב או כרטיס אשראי וכמו כן- מה יהיו אותם התנאים אותם תקבלו.

 

אך מה הם בעצם אותם נתוני אשראי שליליים ומה קובע אותם?

נתוני האשראי שלכם הם כל פעולה אותה ביצעתם בבנק שלכם ומול גופי מימון שונים.
עם זאת במידה וחזרו לכם צ'קים, לא עמדתם בתשלום הלוואה, עברתם תהליך של פשיטת רגל וכדומה.

יש לקחת בחשבון שכמעט כל פעולה פיננסית נורמטיבית יכולה להוביל לצבירה של נתוני אשראי שליליים. פעולות כמו – ניצול מלא של מסגרת כרטיס האשראי או בקשה של הוצאת אשראי מספר פעמים בשנה או יותר מהלוואה אחת בשנה גם הן פעולות אשר יכולות להעלאות סימן שאלה למערכת נתוני האשראי ולגרום לצבירה של נתוני אשראי שליליים.

 

מה ההשפעה של נתוני אשראי שליליים?

במידה ויש לכם נתוני אשראי שליליים– רוב הסיכויים שתהיו מסורבים על ידי הבנק וגופים פיננסים מקבלת הלוואה, משכנתא, מימון לרכב, כרטיסי אשראי או פנקס צ'קים. כל זאת מחשש של הבנקים וגופי המימון כי לא תצליחו לעמוד בהתחייבויות שלכם.

על כן, כל עוד קיימים עליכם נתוני אשראי שליליים לא תוכלו לקבל הלוואה, משכנתא, מימון או אשראי והריביות אותם תשלמו לבנקים ולגופי המימון יהיו גבוהות יותר משמעותית מהריביות אותם תשלמו במידה ויש לכם נתוני אשראי חיוביים.

 

האם אפשר למחוק את נתוני האשראי השליליים בלבד?

בניגוד לסטיגמות הקיימות, אכן קיימת אפשרות למחיקת נתוני אשראי שליליים בלבד. מחיקת הנתונים השליליים או מחיקת רישום BDI שלילי, תחסוך לכם זמן וכסף רב בהמתנה למחיקה האוטומטית של בנק ישראל שעורכת בין 3 ל10 שנים.
בכדי לבצע מחיקה של BDI שלילי עליכם להבין ראשית מה הם נתוני האשראי השליליים אשר קיימים במאגר נתוני האשראי עליכם וזאת על ידי הוצאה של דוח נתוני אשראי שיעזור למומחים להבין בדיוק מה הם אותם נתונים הקיימים במערכת עליכם וכמו כן, מה הם יכולים לעשות על מנת למחוק ולתקן את אותם נתוני אשראי שליליים.

אנו בקרדיט קלין מתמחים במחיקה ותיקון של נתוני אשראי שליליים ו- BDI שלילי, כך שגם אתם תוכלו לצאת לדרך חדשה ולקבל את ההלוואה, המשכנתא או המימון אותו אתם רוצים.

לפרטים נוספים וייעוץ חינם חייגו עכשיו: 03-3752244

רמי קוסטוקובסקי

רמי קוסטוקובסקי

מומחה בתחום הפיננסי מעל 12 שנה. מייסד ובעלים של חברת קרדיט קלין, החברה הגדולה והוותיקה בישראל בתחום ה-BDI ושיפור דירוג אשראי. עזרתי כבר למעל 20 אלף לקוחות לצאת לחופש כלכלי. ביניהם בעלי עסקים ואנשים פרטיים, בעזרת תכניות ליווי וסיוע של התנהלות כלכלית נכונה בשיטה מנצחת.

סגור לתגובות.

פתח צ'אט
פנו אלינו
שלום, מתעניין לגבי שיפור נתוני אשראי?