דחיית תשלומים – האם ואיך זה פוגע לכם בדירוג האשראי

קרדיט קלין > מאמרים וכתבות > שיפור דירוג אשראי > דחיית תשלומים – האם ואיך זה פוגע לכם בדירוג האשראי

בשוק הכלכלי של היום שימוש בתשלומים כדי לשלם, או דחיית תשלומים היא לא מילה גסה. אפשרויות התשלום ככל שהזמן עובר נעשות קלות יותר ויותר- נשאלת השאלה האם שימוש בתשלומים מועיל לצרכנים או לבנקים?

נכון, דחיית תשלומים ושימוש בתשלומים הופכת את ההתנהלות הכלכלית לנוחה יותר, אך היא רוויה בבעיות וחסרונות שיכולות לפגוע בכל אחד ואחת מאיתנו בעתיד הרחוק והקרוב.
אספנו במיוחד בשבילכם את היתרונות והחסרונות הקשורים בדחיית תשלומים.

 

היתרונות בדחיית תשלומים:

עוזר במקרי חירום

בין אם אתם מקבלים כל חודש תשלום שכר קבוע ולעיתים מוציאים יותר, או בין אם נפל עליכם אירוע בלתי מתוכנן ואתם צריכים לדחות תשלומים- הגבלת התשלום ודחיית התשלומים הוא משהו שיכול לעזור לכם.

 

עזרה במידה וההכנסה שלכם לא סדירה

במידה ואתם עובדים בעבודה עם משכורת לא קבועה- בין אם אתם משתכרים לפי פרמיות או עובדים במשמרות לא קבועות- וההוצאות שלכם נשארות פחות או יותר אותו הדבר, הגבלת תשלום ודחיית תשלום על ידי חברות האשראי יכולה להיות פתרון עבור מצבכם.

 

אפשרות לקנות דברים גם אם אין לכם את הכסף

 אחד היתרונות הגדולים ביותר בדחיית תשלומים או בחלוקה לתשלומים זה האפשרות לקנות דברים שהם מעבר ליכולת הכלכלית שלנו כרגע אבל יהיו באפשרות היכולת הכלכלית שלנו עם הזמן, כך גם אם אין לך בבנק חמשת אלפים שקלים- אבל תוכל לעמוד בתשלום של אלף שקלים בחודש- תוכל לקנות את האיפון שרצית עכשיו ולשלם עליו אחר כך.

 

החסרונות בדחיית תשלומים:

גורם לכם להרגיש שיש לכם כסף כשאין לכם

אחד מהחסרונות בהחזקת כרטיס אשראי וחלוקה לתשלומים זה האשליה שיש לכם כסף שאין לכם באמת בכיס. תשלומים יכולים להוביל אתכם בקלות למצב של הצפה כלכלית בו אתם מוציאים הרבה יותר ממה שאתם באמת יכולים להרשות לעצמכם. על כן גם אם אתם מחלקים את ההוצאות שלכם לתשלומים עליכם לשים לב שאתם לא חורגים ממסגרת האשראי שלכם או מכסים אותה בצורה מוחלטת- דברים שיכולים לפגוע בדירוג האשראי שלכם וכמובן גם להוביל לBDI שלילי.

 

הצבירה של נתוני האשראי השליליים

 דחיית תשלומים על ידי חברת האשראי מתפרשת על ידי בנק ישראל ומערכת נתוני האשראי כאי יכולת לעמוד בתשלומים השוטפים. על כן במידה ואתם דוחים תשלומים על בסיס קבוע, יש לקחת בחשבון כי הדבר פוגע בדירוג האשראי שלכם וכמו כן בציון הBDI שלכם. במידה ועד כה דחיתם מספר תשלומים על בסיס תכוף מומלץ לבצע בדיקת בידיאי ובדיקת דירוג אשראי בכדי לראות מה הנזק הנעשה לאותם נתונים ובמידת הצורך לבצע מחיקת נתוני אשראי שליליים.

אנו בחברת קרדיט קלין מתמחים במחיקת נתוני אשראי שליליים, תיקון BDI שלילי ושיפור דירוג אשראי.
מעוניינים גם אתם לשפר את מצבכם הפיננסי ולתקן את נתוני האשראי הבעייתיים?

לפרטים נוספים וייעוץ חינם חייגו עכשיו: 03-3752244

דחיית תשלומים - האם ואיך זה פוגע לכם בדירוג האשראי
דחיית תשלומים – האם ואיך זה פוגע לכם בדירוג האשראי
רמי קוסטוקובסקי

רמי קוסטוקובסקי

מומחה בתחום הפיננסי מעל 12 שנה. מייסד ובעלים של חברת קרדיט קלין, החברה הגדולה והוותיקה בישראל בתחום ה-BDI ושיפור דירוג אשראי. עזרתי כבר למעל 20 אלף לקוחות לצאת לחופש כלכלי. ביניהם בעלי עסקים ואנשים פרטיים, בעזרת תכניות ליווי וסיוע של התנהלות כלכלית נכונה בשיטה מנצחת.

סגור לתגובות.

פתח צ'אט
פנו אלינו
שלום, מתעניין לגבי שיפור נתוני אשראי?