מתי כדאי לקחת משכנתא?

קרדיט קלין > מאמרים וכתבות > ייעוץ משכנתאות > מתי כדאי לקחת משכנתא?

בתקופה האחרונה הריביות במשק בשפל היסטורי. מצב שפל זה עוזר לרבים לרכוש נכס בתנאים טובים יותר בהשוואה לשנים קודמות. מה שהגדיל את כמות הבקשות למשכנתא בקרב ציבור הרוכשים.
תוך רצון לנצל את הריביות הנמוכות פונים רבים ליועצי משכנתאות שיסייעו להם בלקיחת משכנתא.

אין זה סוד כי יועץ משכנתאות יחסוך לכם זמן, כסף ובירוקרטיה מול הבנק.
אך נשאלת השאלה מתי כדאי לפנות ליועץ משכנתאות? וכמה זמן לפני רכישת הנכס כדי לפנות לייעוץ משכנתאות כדי לבחון את אפשרויות המשכנתא הקיימות בשבילכם?
באנו לעשות לכם סדר בדברים:

 

ייעוץ ראשוני בעת לקיחת המשכנתא

במידה ואתם עומדים לרכוש את הנכס הראשון שלכם, כדאי מאוד לפנות ליועץ משכנתאות עוד לפני שמצאתם את הנכס אותו אתם רוצים לרכוש, זאת בכדי לוודא מה גובה ההלוואה שהבנק יאשר לכם.

כך, במידה וקיים לכם דירוג אשראי נמוך תוכלו לשפרו עוד לפני שזה מאוחר מידי, ולוודא כי התנאים אותם אתם מקבלים מן הבנק הינם האופטימליים ביותר עבורכם.
כדאי שתחליטו על יועץ משכנתאות עוד לפני שבחרתם את הדירה בכדי שתוכלו ללמוד מניסיונו ולא לבצע טעויות שיעלו לכם ביוקר.

גרירת משכנתא

במידה וכבר קיימת לכם משכנתא ואתם מעוניינים להחליף נכס, חשוב מאוד שתפנו ליועץ על מנת שיבחן את תנאי המשכנתא הקיימים וימליץ האם לסגור את המשכנתא או להעביר אותה לנכס החדש, פעולה זו עשויה לחסוך מאות אלפי שקלים. גרירה זו מומלצת במצבים חריגים בהם המשכנתא אותה אתם מקבלים הינה המשכנתא הטובה ביותר אותה תוכלו לקבל. היות ומקרה זה אינו נפוץ, חשוב שתפנו ליועץ משכנתאות טרם רכישת הנכס החדש וזאת בכדי שהוא יוכל לוודא כי  כי גרירת משכנתא הינה אפשרית עבורכם.

מחזור משכנתא

במידה וקיימת לכם כבר משכנתא קיימת אחת לשנה מומלץ לפנות ליועץ משכנתאות וזאת בכדי לבדוק- האם אפשר לשפר את תנאי המשכנתא. רבים מבעלי המשכנתא פונים למחזר משכנתאות רק כאשר הם רוצים לשנות את זמן המשכנתא, אך חשוב לזכור כי מחזור משכנתאות יוכל לעזור לכם לשפר את תנאי המשכנתא בצורה משמעותית ולחסוך לכם כסף רב על ריביות!
על כן, בכל פרק זמן של בין 6 חודשים לשנה חשוב שתבדקו עם יועץ משכנתאות האם אפשר לשפר את תמהיל המשכנתא ולהוריד את אחוז הריביות.

עומדים לקחת משכנתא? רוצים ייעוץ בנוגע לגרירת משכנתא או מחזור משכנתא קיימת?
מומחי המשכנתאות של קרדיט קלין יעזרו לכם לחסוך זמן וכסף יקר בהתנהלות מול הבנקים ולחסוך את המקסימום האפשרי!

לשיחת ייעוץ חינם חייגו: 8539*

מתי כדאי לקחת משכנתא
מתי כדאי לקחת משכנתא
רמי קוסטוקובסקי

רמי קוסטוקובסקי

מומחה בתחום הפיננסי מעל 12 שנה. מייסד ובעלים של חברת קרדיט קלין, החברה הגדולה והוותיקה בישראל בתחום ה-BDI ושיפור דירוג אשראי. עזרתי כבר למעל 20 אלף לקוחות לצאת לחופש כלכלי. ביניהם בעלי עסקים ואנשים פרטיים, בעזרת תכניות ליווי וסיוע של התנהלות כלכלית נכונה בשיטה מנצחת.

סגור לתגובות.

פתח צ'אט
פנו אלינו
שלום, מתעניין לגבי שיפור נתוני אשראי?