איך לטפל בדירוג אשראי נמוך

קרדיט קלין > מאמרים וכתבות > שיפור דירוג אשראי > איך לטפל בדירוג אשראי נמוך

כמעט כל פעולה פיננסית יכולה לגרום לפגיעה בדירוג האשראי: החלפת אשראי, חריגה ממסגרת האשראי, חריגה בתשלום ההלוואה, חזרה של צ'ק או איחור בתשלום. מספיק שבטעות לא תעמדו בתשלום ודירוג האשראי שלכם יפגע.

 

מה הוא דירוג אשראי

מדובר בדירוג אישי שמדרג כל אזרח בישראל בטווח של 0-1000, ככל שהדירוג יהיה גבוה יותר כך תקבלו תנאים טובים יותר. דירוג האשראי משמש כאינדיקציה לבנק על ההתנהלות הכלכלית שלכם- היות ודירוג האשראי מבוסס על ההתנהלות הכלכלית שלכם בעבר, הבנקים וגופי המימון מתבססים על דירוג האשראי כדי להסיק מסקנות על כל לקוח עתידית.

למעשה, כל פעולה פיננסית אותה ביצענו בשלושת השנים האחרונות תשפיע עלינו עתידית. כל הפעולות הפיננסיות אותן ביצענו נשמרות במאגר נתוני האשראי של בנק ישראל ופירוט בדו"ח ריכוז הנתונים של כל אזרח. כל דוח ריכוז נתונים יאגד בתוכו את הפעולות הפיננסיות אותן ביצענו עד עשור אחורנית – ובמידה ונבקש הלוואה או משכנתא מהבנק – יסתכל הבנק על נתוני האשראי שלנו, ועל סמך ההתנהלות שלנו בעבר- יחליט הבנק כיצד להתנהל איתנו.

כלומר, אם בעבר חזרו לכם צ'קים – או צברתם נתוני אשראי שליליים אחרים דירוג האשראי שלכם יפגע ויהיה רשום בדוח ריכוז נתונים שלכם כי חזרו לכם צ'קים- מה שיכול למנוע מכם לקבל הלוואות בעתיד, היות והבנק יראה אותכם כלקוחות שלא עומדים בהתחייבויות שלהם.

מיטוב דירוג אשראי – לא רק למסורבי בנק, צפו עכשיו:

מה אפשר לעשות אם צברתי נתוני אשראי שליליים?

במידה וצברתם נתוני אשראי שליליים אתם לא צריכים להיבהל, כיום קיימים תהליכים שיכולים לעזור לכם לתקן את אותם נתוני אשראי שליליים ולבצע תהליך שיפור דירוג אשראי.
בכדי לבצע תיקון נתוני אשראי שליליים יהיה עליכם לבצע בדיקת בי די אי שתעזור לכם להבין קיימים בדוח ריכוז נתונים שלכם נתוני אשראי שליליים ואם כן – מדוע.
במידה ואכן קיימים בדוח ריכוז נתונים שלכם נתוני אשראי שליליים תוכלו לחכות את פרק הזמן הנדרש עד שאותם נתוני אשראי שליליים ימחקו מעצמם (לרוב 3-10 שנים) או שתוכלו לבצע תהליך תיקון נתוני אשראי שליליים, מה שיתן לכם את המקפצה אותה אתם צריכים.

העלאת דירוג אשראי: איך נוכל לשפר את דירוג האשראי?

במידה ודאגתם לתקן או למחוק את נתוני האשראי השליליים שלכם חשוב שתתחילו לצבור נתוני אשראי חיוביים , הצורה היעילה ביותר לכך היא ללמוד מה גורם לנתוני אשראי שליליים ופשוט להימנע מכך. בדיוק בגלל זה מומלץ לפנות למומחה פיננסי שיעזור לכם להבין מה גרם לכם לצבור נתוני אשראי שליליים ואיך תוכלו להימנע מלחזור על הטעויות שלכם בעתיד.

חשוב להבין שמחיקת נתוני אשראי היא פתרון מסייע – אם לא תעקרו את הבעיה מהשורש ותלמדו להתנהל בצורה פיננסית טובה יותר – ימשיכו לחזור לכם צ'קים ונתוני האשראי השליליים יחזרו.

בדיוק בגלל זה חשוב לפנות למומחה פיננסי שיעזור לכם לתקן את נתוני האשראי השליליים ולהבין מה היא בדיוק שורש הבעיה.

אנו בחברת קרדיט קלין מתמחים בתיקון נתוני אשראי שליליים, העלאת דירוג אשראי ומעבר מBDI שלילי לחיובי.

למידע נוסף וייעוץ חינם חייגו עכשיו: 03-3752244

איך לטפל בדירוג אשראי נמוך
איך לטפל בדירוג אשראי נמוך
רמי קוסטוקובסקי

רמי קוסטוקובסקי

מומחה בתחום הפיננסי מעל 12 שנה. מייסד ובעלים של חברת קרדיט קלין, החברה הגדולה והוותיקה בישראל בתחום ה-BDI ושיפור דירוג אשראי. עזרתי כבר למעל 20 אלף לקוחות לצאת לחופש כלכלי. ביניהם בעלי עסקים ואנשים פרטיים, בעזרת תכניות ליווי וסיוע של התנהלות כלכלית נכונה בשיטה מנצחת.

סגור לתגובות.

פתח צ'אט
פנו אלינו
שלום, מתעניין לגבי שיפור נתוני אשראי?